Digitale tijdschriften verhuizen naar de online Bibliotheek

Gepubliceerd op: 20 februari 2023 11:05

De app TijdschriftenBieb werd gemaakt om te testen of er belangstelling was om tijdschriften digitaal te lezen. Omdat hier veel interesse voor bleek te zijn, wordt het aanbod van digitale tijdschriften toegevoegd aan de online Bibliotheek. Het gevolg daarvan is dat de Tijdschriftenbieb-app op 6 maart verdwijnt. Je kunt het digitale aanbod van tijdschriften dan terugvinden in de online Bibliotheek-app.

De 23 titels die nu in de TijdschriftenBieb zitten, verhuizen allemaal mee naar de online Bibliotheek en in maart komen ook de eerste jeugdtijdschriften, Tina en ZoZitDat in de online collectie. Voor alle tijdschriften geldt dat de vóórlaatste editie wordt toegevoegd aan onze collectie. Als je op 6 maart of daarna de TijdschriftenBieb-app opent, tref je een lege applicatie aan.

Tijdschriften blijven in de bieb beschikbaar!
Aan het lenen en lezen van tijdschriften in onze bibliotheken verandert niets. Je vindt in jouw bibliotheek nog steeds je favoriete tijdschriften terug, die je met je bibliotheekpas kunt lenen.

Veel gestelde vragen TijdschriftenBieb

Heb je nog vragen, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zijn elke maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 21.00 uur telefonisch bereikbaar op 0165-55 20 80 uur. Of stuur een email.

Download de online Bibliotheek-app