NIEUW: Informatiepunt Digitale Overheid in Steenbergen

Gepubliceerd op: 3 november 2022 16:33

Het Informatiepunt Digitale Overheid komt nog dichterbij! Vanaf 3 november kun je ook in de bibliotheek van Steenbergen terecht met al jouw vragen over de digitale overheid.

Feestelijke opening

Het nieuwe Informatiepunt Digitale Overheid (IDO) werd officieel geopend door directeur van de Bibliotheek West-Brabant Roos Herman en wethouder Esther Prent. Samen knipten zij het vrolijke lint door.

Openingstijden IDO Steenbergen

Je kunt tijdens de openingsuren van de bibliotheek bij het IDO terecht. Je hoeft hiervoor geen afspraak te maken.

Maandag:    gesloten
Dinsdag:      gesloten
Woensdag:  13:30 - 17:30 uur
Donderdag  13:30 - 17:30 uur
Vrijdag:        13:30 - 17:30 uur
Zaterdag:    10:00 - 13:00 uur
Zondag:       gesloten

Heb je vragen over de digitale overheid?

Van belastingaangifte tot het aanvragen van energietoeslag en het verlengen van je rijbewijs: steeds meer overheidszaken kunnen online geregeld worden. Dit kan best lastig zijn. Daarom vind je in veel bibliotheken het Informatiepunt Digitale Overheid (IDO). Hier kan iedereen gratis en zonder afspraak terecht met vragen over de digitale overheid. Het IDO is voor iedereen, ook als je geen lid bent.

Lees meer over het Informatiepunt Digitale Overheid