Vernieuwde agenda | Al onze activiteiten overzichtelijker in beeld

Gepubliceerd op: 1 februari 2023 10:00

Misschien heb je het al gezien in onze agenda. Als je jezelf aanmeldt voor een activiteit van de Bibliotheek West-Brabant gaat het aanmelden anders dan je gewend bent. In de vernieuwde agenda kun je activiteiten makkelijker opzoeken en zie je duidelijk waar en wanneer een activiteit plaatsvindt. Je kunt je inschrijven zonder een account of wachtwoorden. Wel zo handig!

Hoe doe je dat?

• Zoek de activiteit waarvoor je jezelf wilt aanmelden. Je kunt filteren op locatie, (leeftijd)categorie of thema. Je kunt ook de zoekbalk gebruiken.

• Als je jezelf aanmeldt voor een activiteit maak je voortaan een reservering door een ticket te bestellen via een aanmeldformulier.

• Na je aanmelding ontvang je een e-mail met een bevestiging.
    Als bijlage bij die e-mail vind je jouw toegangsbewijs.

• In de e-mail staat ook een link waarmee je jezelf tot 24 uur vòòr de activiteit eenvoudig afmeldt als je toch niet kunt komen.

• Twee dagen voor de activiteit ontvang je van ons nog een herinneringsmail.

Voor een aantal activiteiten hoef je jezelf niet aan te melden. Je kunt bij die activiteiten gewoon binnenlopen. Dat staat dan bij de betreffende activiteit vermeld.

Heb je nog vragen, of zijn dingen niet duidelijk? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Deze is telefonisch bereikbaar iedere maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 21.00 uur op 0165-55 20 80.
Of loop even binnen bij de bibliotheek bij jou in de buurt.

Bekijk onze vernieuwde agenda