Nieuwe service Haal- en brengpunt in Oud Gastel

Gepubliceerd op: 27 maart 2024 14:00

Bezoekers van ons Haal- en brengpunt in Oud Gastel kunnen vanaf 1 april gebruik maken van een nieuwe service. Alle gereserveerde materialen komen voortaan al uitgeleend op je ledenpas aan. Je kunt ze meenemen en direct gebruiken, zonder tussenkomst van apparatuur. Zo maken we de ervaring met de bibliotheek nog makkelijker en efficiënter.

Wat betekent dit voor bezoekers van dit Haal- en brengpunt?

• Gereserveerde materialen (boeken e.d.) staan automatisch op je pasje.
    Je hoeft zelf dus niets meer te doen.
  • Gereserveerde materialen zijn gedurende de uitleentermijn van 4 weken beschikbaar.
    De inleverdatum staat op de uitleenbon.
  • Zoals gebruikelijk staan reserveringen iedere vrijdagmiddag klaar in de reserveringskast.
    Meenemen kan voortaan zonder tussenkomst van apparatuur.

Met deze verandering maken we jouw bezoek aan het Haal- en brengpunt in Oud Gastel
nog makkelijker. Deze service is onderdeel van onze inspanningen om de toegankelijkheid en
het gebruiksgemak voor onze leden te blijven verbeteren.

Heb je vragen of andere suggesties om jouw bibliotheekbezoek nog aangenamer te maken?
Stuur ons dan een email.

Openingstijden Haal- en brengpunt Oud Gastel