DVD's uit onze collectie

Gepubliceerd op: 5 september 2023 06:34

De Bibliotheek West-Brabant stopt met het uitlenen van films op dvd.

Veel bibliotheken hebben te maken met steeds verder dalende uitleencijfers van dvd's. De afgelopen vijf jaar is het aantal uitleningen zelfs gehalveerd en ook het aanbod van nieuwe films op dvd neemt af. Daarom stopt de Bibliotheek West-Brabant met de uitleen van dvd's.
Je vindt dus geen dvd's meer in onze collectie.

Als lid van de Bibliotheek West-Brabant kun je gratis gebruik maken van Muziekweb en de online Bibliotheek.

Muziekweb | Luister al jouw favoriete muziek-dvd's

Muziekweb is dé muziekbibliotheek van Nederland. Je vindt daar ook jouw favoriete muziek-dvd's. Muziekweb heeft sinds 1961 een collectie opgebouwd van 700.000 cd's, 300.000 lp's en 30.000 muziek-dvd's (dat is samen goed voor zo'n acht miljoen tracks!). De site is een bron van informatie over muziek die de afgelopen vijftig jaar in Nederland is uitgebracht, en een ideale plek om meer muziek te leren kennen.

Naar Muziekweb

online Bibliotheek | Voor al jouw luisterboeken

Luisterboeken en e-books vind je in de online Bibliotheek. Je kunt daar ook digitale tijdschriften lezen.
Voor jou als lid van de bibliotheek is de toegang tot de online Bibliotheek gratis.

Naar de online Bibliotheek