Heropening bibliotheek in Halsteren

Gepubliceerd op: 30 november 2023 08:52

Op vrijdagmiddag 1 december is iedereen tussen 15:00 en 16:30 uur welkom om het glas te heffen tijdens de officiële opening van de bibliotheek in de Wittenhorst in Halsteren. De opening zal verricht worden door Pascale van Zuilen, manager Publieke Dienstverlening van de bibliotheek en Letty Demmers, wethouder bij de gemeente Bergen op Zoom. Zuidwest TV nam eerder deze week alvast een kijkje en maakte daarvan deze leuke reportage.

Bekijk hier de reportage van Zuidwest TV

Feestelijke opening | vrijdag 1 december

Datum | vrijdag 1 december
Tijd | 15:00-16:30 uur
Locatie | Bibliotheek in Halsteren, Lindenlaantje 1a in Halsteren

Iedereen is van harte welkom dus kom gerust langs in de Wittenhorst. Vooraf aanmelden is niet nodig.