Bibliotheken in Rijsbergen en Steenbergen vaker open!

Gepubliceerd op: 6 maart 2024 16:39

De bibliotheek is een moderne, maatschappelijke, educatieve organisatie in het hart van de samenleving. In de bibliotheek kan iedereen lezen, leren, elkaar ontmoeten en zichzelf ontwikkelen. Niet iedere gemeente heeft een volwaardige eigen openbare bibliotheek. De overheid wil dat de bibliotheek nu én in de toekomst voor iedereen beschikbaar en bereikbaar is.

Daarom geeft de overheid aan gemeenten extra geld voor bibliotheken. Dankzij de gemeenten Zundert en Steenbergen kunnen onderstaande bibliotheken vaker open.

Bibliotheek in Rijsbergen
Deze bibliotheek is voortaan open van maandag tot en met zaterdag van 10:00 uur tot 17:00 uur en op vrijdag tot 19:00 uur. Op maandagmorgen en vrijdagmorgen is de bibliotheek onbemand open.

Openingstijden bibliotheek in Rijsbergen

Bibliotheek in Steenbergen
Deze bibliotheek is extra open op maandagmiddag én op woensdagmorgen.

Openingstijden bibliotheek in Steenbergen