Eén inlogaccount voor alle bibliotheekdiensten

Gepubliceerd op: 26 februari 2024 08:00

Goed nieuws! Vanaf nu is nog maar één inlogaccount nodig voor alle bibliotheekdiensten. Dit maakt inloggen niet alleen veiliger, maar ook gemakkelijker.

Eén inlogaccount voor alle bibliotheekdiensten

Ben je lid van de Bibliotheek West-Brabant, dan kun je vanaf nu met jouw account direct inloggen voor álle bibliotheekdiensten.

Of je nu een boek wilt reserveren of bij de online Bibliotheek een e-book, luisterboek of online tijdschrift wilt lenen. Ook voor online cursussen en andere bibliotheekwebsites gebruik je dit account. Gebruik je pasnummer als gebruikersnaam en je wachtwoord zoals altijd.

Mocht het inloggen toch niet lukken, dan kun je eerst kiezen voor de optie Wachtwoord vergeten.
Kun je daarna nog steeds niet inloggen, dan kun je een mail sturen naar info@bibliotheekwb.nl