Bieb zaterdag open tijdens Open Huis gemeente Rucphen

Gepubliceerd op: 19 september 2023 09:28

Altijd al eens een kijkje achter de schermen willen nemen bij de gemeente Rucphen? Dan is het Open Huis op zaterdag 23 september dé gelegenheid om dat te doen. De bibliotheek is gevestigd in het gemeentehuis in Rucphen en speciaal voor deze open dag dan ook geopend. Iedereen is van harte welkom!

De gemeente Rucphen heeft op zaterdag 23 september van 10:00 tot 15:30 een Open Huis.
Inwoners van de gemeente Rucphen krijgen een unieke kans om een kijkje te nemen achter de schermen en deel te nemen aan leuke activiteiten.
Er is een gevarieerd programma waarbij voor jong en oud van alles te beleven en te doen is. Denk aan verrassende demonstraties van de politie, de brandweer en de buitendienst. En er zijn diverse kraampjes
in de centrale hal. Ook zijn er rondleidingen door het gebouw én een namaaktrouwerij voor inwoners in
de trouwzaal.
Ook aan de allerkleinsten wordt gedacht: zij kunnen voor hun knuffel een heus knuffelpaspoort laten maken. Verder kun je ook presentaties bijwonen, zoals die van de projectgroep Jonge Ambtenaren
die andere jongeren wil enthousiasmeren om ook voor de gemeente Rucphen te komen werken.

Je bent welkom in de bieb!

Tijdens het Open Huis ben je ook van harte welkom in de bieb. Je bent niet alleen welkom om boeken te komen lenen of terug te brengen, maar er zijn ook leuke activiteiten te doen.

Welke grappige foto maak jij?
Er is de hele dag een greenscreen waar je leuke foto's met grappige achtergronden mee kunt maken.

Laat jouw kleurplaat tot leven komen

Je maakt eerst een mooie kleurplaat. Als deze af is scannen we de QR-code op jouw kleurplaat met de Quiver-app en dan…tadaa! Jouw kleurplaat komt tot leven!

Preview Media Ukkie Lab
Het is eigenlijk nog een verrassing, maar als jij zaterdag in de bieb bent, dan kun je alvast een klein kijkje nemen in het Media UkkieLab.

Genoeg te doen, en te beleven dus in de bibliotheek in Rucphen.
Iedereen is welkom! Zien we jou zaterdag ook?

Locatie | Bibliotheek in Rucphen, Binnentuin 3
Tijd | 10:00-15:30