Onderzoek Bibliotheek West-Brabant: Denk jij mee?

Gepubliceerd op: 22 juni 2021 16:26

We zijn erg benieuwd hoe je de dienstverlening in het afgelopen coronajaar hebt ervaren en of je nog ideeën voor ons hebt voor de komende periode. Hiermee kunnen we onze activiteiten, producten en dienstverlening voor jou nog beter maken! Daarom willen we je vragen om onze vragenlijst in te vullen.

Tijd om...
lekker te lezen... maar de bieb was niet open.
een cursus te volgen... maar dat ging niet in een bibliotheeklocatie.
En... er waren wel een heleboel (online) alternatieven.

Afgelopen jaar hebben we ons allemaal enorm aan moeten passen. Bibliotheek West-Brabant is zo goed mogelijk haar dienstverlening blijven verzorgen en heeft daarnaast ook alternatieven ontwikkeld.

Benieuwd naar jouw mening
Het beantwoorden van de vragen duurt ongeveer 5 minuten. De antwoorden die je geeft, blijven anoniem. Graag invullen vóór 5 juli 2021.

Heb je een vraag of opmerking over dit onderzoek? Vermeld deze dan in de enquête of stuur een e-mail naar communicatie@bibliotheekwb.nl.

Alvast bedankt!

Vragenlijst Bibliotheek West-Brabant