NIEUW: Informatiepunt Digitale Overheid in de bibliotheek van Zevenbergen

Gepubliceerd op: 1 december 2022 13:12

Op woensdag 30 november openden directeur van de Bibliotheek West-Brabant Roos Herman en wethouder Pauline Joosten van Gemeente Moerdijk het Informatiepunt Digitale Overheid in de bibliotheek in Zevenbergen.

Onder het genot van koffie, thee en wat lekkers kregen de aanwezigen alles te horen over wat het Informatiepunt Digitale Overheid kan betekenen voor de inwoners van Zevenbergen en hoe de Bibliotheek West-Brabant zich nog meer inzet voor een samenleving waarin iedereen mee kan doen. Het belang van de organisaties waar de Bibliotheek West-Brabant veel mee samenwerkt om dit mogelijk te maken, werd daarom nog eens goed benadrukt door directeur Roos Herman. Wethouder Joosten sluit hierop aan: "Een warme overdracht is belangrijk, zodat niemand in de kou staat."

Vragen over de digitale overheid? Kom naar de bibliotheek!

Van toeslagen tot het aanvragen van AOW en het verlengen van je rijbewijs: steeds meer zaken met de overheid kunenn digitaal geregeld worden. Vind je dit lasitg? Kom dan naar het Informatiepunt Digitale Overheid in de bibliotheek. De medewerkers van de bibliotheek denken met je mee en geven informatie, zodat je verder kunt. Ook kunnen zij een afspraak voor je maken met een andere organisatie die je verder helpt.

Het Informatiepunt Digitale Overheid is gratis, zonder afspraak en voor iedereen. Ook als je geen lid bent.

Meer over Informatiepunt Digitale Overheid