Verhuizing | Bibliotheek in Oudenbosch

Gepubliceerd op: 6 augustus 2023 12:15

Deze maand gaat de bibliotheek in Oudenbosch verhuizen. In verband met de verbouwing van de kapel van Sint Anna verhuizen we tijdelijk naar een andere locatie. Om te kunnen verhuizen zijn we van 14 augustus t/m 22 augustus eventjes gesloten. Vanaf 23 augustus kun je weer bij de bibliotheek in Oudenbosch terecht in de crypte van de Basiliek.

Van maandag 14 t/m dinsdag 22 augustus is de bibliotheek in Oudenbosch gesloten.

Vanaf woensdag 23 augustus kun je terecht op ons tijdelijke adres:
Basiliek Pelgrim I, Pastoor Hellemonsstraat 2a in Oudenbosch

Feestelijke opening

Op zaterdag 2 september vindt de feestelijke opening van onze tijdelijke locatie plaats in de Basiliek.
Na de opening is er een mogelijkheid om een rondleiding te volgen door de historische Basiliek waar je meer te weten komt over de rijke geschiedenis en architectuur van dit bijzondere gebouw.

10.00-10.15 | Ontvangst in de Hellemonszaal van de Basiliek
10.15-10.45 | Officiële opening van de tijdelijke locatie van de bibliotheek in Oudenbosch
11.00-12.00 | Rondleiding door de bibliotheek, kennismaking met het IDO, het Digi-Taalhuis,
                      het Media Ukkie Lab en het Geheugenhuis
12.00-12.30 | Afsluiting onder het genot van een kopje koffie/thee met wat lekkers

Rondleiding door de Basiliek
Tussen 11.30 tot 13.00 uur is er een mogelijkheid om in kleine groepjes onder leiding van een gids een gratis rondleiding te volgen door de Basiliek.

Vooraf aanmelden
Iedereen is van harte welkom bij de feestelijke opening. De toegang is gratis. Ook als je geen lid bent van de bibliotheek. Meld jezelf wel vooraf even aan voor de opening én de rondleiding door de Basiliek.
Iedere bezoeker dient zichzelf apart aan te melden.

Aanmelden | feestelijke opening bibliotheek in Oudenbosch