Hulp bij het abonnement

Alle informatie over jouw abonnement vind je bij de veelgestelde vragen hieronder.

Over jouw abonnement

Wat zijn de voorwaarden van mijn abonnement?

De algemene voorwaarden vind je hier.

De voorwaarden van jouw abonnement vind je hier.

Kan ik met mijn abonnement e-books lenen?

Ja, dit is mogelijk. Met elk abonnement is het mogelijk om e-books te lenen, alleen hoeveel is afhankelijk van jouw type abonnement.

Wat doe ik als ik mijn bibliotheekpas kwijt ben?

Je pasje als vermist melden. Dat kan door te mailen naar info@bibliotheekwb.nl o.v.v. Pas kwijt. Je kunt je ook melden bij één van de vestigingen van Bibliotheek West-Brabant. Vergeet dan niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

Er zijn kosten verbonden aan het aanvragen van een nieuwe pas. Zie hiervoor de algemene voorwaarden (onder lidmaatschap).

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Dit kan via het online menu Mijn bibliotheek.

Of kom langs in één van onze vestigingen of neem contact met ons op.

Kan ik overstappen op een ander abonnement?

Ja, dat kan. Mail hiervoor onze Ledenadministratie, of neem telefonisch contact met ons op (0165-552080). Ook is het mogelijk om dit aan de balie te regelen.

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Ben je langer dan een jaar lid, dan kun je per maand opzeggen.

Opzeggen kan minimaal 1 maand voor het verlopen van de geldigheidstermijn van het abonnement.
Graag schriftelijk of via e-mail: ledenadministratie@bibliotheekwb.nl

Nog geen lid?

Welke abonnementen zijn er?

Bibliotheek West-Brabant heeft verschillende abonnementsvormen. Ontdek hier welk abonnement het best bij jou past.

Kan ik online lid worden?

Ja, dat kan. Ontdek eerst welk abonnement het best bij je past en volg de instructies.

Kan ik in de Bibliotheek terecht zonder lid te worden?

Ja, onze bibliotheek is de huiskamer van de gemeente. Iedereen is welkom in de bibliotheek.

Geen antwoord op je vraag gevonden?