Hulp bij onze website & apps

Zoek je hulp bij het gebruik van onze website of één van onze apps? Vind hier je antwoord.

Zoeken op de website

Zoeken en bladeren in de collectie

Neem eens een kijkje in onze collectie en zoek op genre naar leuke tips. Je kunt nu heel makkelijk online neuzen tussen de boeken en onze collectie per thema bekijken. Laat je inspireren!

Zoeken naar een specifiek boek kan door in de zoekbalk een titel, naam van een auteur, of trefwoord in te typen.

Zoeken en bladeren in onze agenda

Ga naar Agenda om alle activiteiten die we aanbieden voor jong en oud te bekijken.

Verfijn je zoekopdracht

In de agenda kun je aan de linkerkant je zoekopdracht verfijnen. Wil je alleen activiteiten in een bepaalde vestiging zien, of activiteiten voor een specifieke leeftijd? Klik daar dan op en de agenda past zich aan. Wil je deze filters er weer afhalen, klik dan op de rode kruisjes die er voor staan.

Mijn Bibliotheek

Waar kan ik zien wat ik heb geleend?

Log in en klik vervolgens op 'Leengeschiedenis'.
De titels worden alleen getoond als je hebt ingesteld dat je jouw leengeschiedenis wil bewaren. Heb je dit nog niet 'aan' staan, maar wil je dat wijzigen? Dat kan in het menu onder 'Wijzig je persoonlijke gegevens'. Voor overige vragen, neem contact met ons op.

Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Dat kan online in Mijn Bibliotheek, klik hiervoor op 'Wijzig mijn persoonlijke gegevens'. Of kom langs in één van onze vestigingen. Onze medewerkers helpen je graag verder.

Hoe kan ik mij abonneren op de nieuwsbrief?

Dit kan in het online menu van Mijn Bibliotheek. Klik hierboven in het menu op inloggen en log in met je pasnummer en wachtwoord. Ga naar 'Wijzig mijn persoonlijke gegevens' en vink aan dat je de digitale nieuwsbrief wenst te ontvangen.

Of klik hier: Aanmelden nieuwsbrief.

Geen antwoord op je vraag gevonden?